Mijn bestelling is niet juist geleverd
E-mail : info@je-chef-aan-huis.be Mobiel : +32(0) 497 64 00 22
Mijn bestelling is niet juist geleverd
We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen maar soms kan er iets klein mislopen. We raden aan om ons dan onmiddellijk op de hoogte te brengen via het contactformulier. Je mag een snelle oplossing verwachten.
Ik wil mijn bestelling graag annuleren
Bij het online bestellen van eten is timing erg belangrijk! Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons, dan is het misschien nog mogelijk deze bestelling te annuleren. Indien deze bestelling al wordt klaargemaakt of onderweg is, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden.
Tot waar leveren jullie?
In een straal rond Knokke van 20 km is de levering Gratis !
Daarbuiten rekenen we een kleine vergoeding.
Kan ik voor morgen al een bestelling plaatsen?
Ja dat kan! Via deze website kan je 24/24 bestellingen plaatsen, je kan zelf de levering of afhaling aanduiden en dit weken op voorhand.
Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?
Uit ervaring weten wij dat telefonische bestellingen sneller een fout bevatten, dit door foutieve communicatie. Daarom raden we aan om te bestellen via onze website. Alvast bedankt!
Hoe serveer ik een warme maaltijd?
Bij iedere levering van een warme maaltijd steken we een infofolder met de beschrijving hoe veilig alles op te warmen.
© 2017 Je Chef aan Huis.be | Design by Dirk